Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

2000-2006 | silnik: S54
allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: allcar » ndz maja 10, 2009 10:39

Źle mnie zrozumiano, łatwo to się wymienia filtr powietrza....
Nie piszę tutaj że ktoś jest czy nie jest w stanie wyregulaować zaworki. Jak już napisałem wcześniej, jak będę miał kilka godzinek czasu to napiszę gotową receptę po to właśnie żeby każdy kto czuje że da radę, mógł sobie sam to zrobić, bez niczyjej łaski, bez łaski ze strony ASO i ich z palsa wyssanych cen za taką regulację.

Kostek_ja, a czy w Twoim przypadku to nie było czasem tak, że wyregulowali zawory po wymianie silnika, później powiedzieli że za ileś tam kilometrów, żebyś znowu podjechał na ponowną regulację zaworów i obejrzenie silnika, czy wszystko z nim OK, zapewne dlatego regulowali, więc może nie ma powodu do antyreklamy, tylko właśnie do reklamy tego serwisu, bo postąpił w pełni profesjonalnie.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

robert2309
Posty: 52
Rejestracja: czw maja 07, 2009 22:46
Lokalizacja: EU

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: robert2309 » ndz maja 10, 2009 21:54

Aha, jeszcze coś mi się przypomniało.

W M wałki rozrządu nie dotykają bezpośrednio płytek regulacyjnych. Krzywki na wałkach popychają dźwigienki.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: kostek_ja » ndz maja 10, 2009 22:08

allcar pisze:Kostek_ja, a czy w Twoim przypadku to nie było czasem tak, że wyregulowali zawory po wymianie silnika, później powiedzieli że za ileś tam kilometrów, żebyś znowu podjechał na ponowną regulację zaworów i obejrzenie silnika, czy wszystko z nim OK, zapewne dlatego regulowali, więc może nie ma powodu do antyreklamy, tylko właśnie do reklamy tego serwisu, bo postąpił w pełni profesjonalnie.
Akurat ja piszę o tym jak mi kilka razy regulowali przed wymianą silnika. To była pierwsza diagnoza i regulowali je kilka razy, potem go ileś razy składali i rozkładali przy czym regulowali itd. Więc nie wiem czy to jest reklama :-)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: kostek_ja » ndz maja 10, 2009 22:09

Dino444 pisze:kostek_ja, Troche smiesznie piszesz. Bo skoro to nie taka trudna sprawa to dlaczego wykwalifikowani ludzie z serwisow nie chca sie tego podjac?
Bo nie mają płytek. Nawet ASO takie jak Bawaria się tego nie podejmuje bo nie ma płytek.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: Kudłaty » ndz maja 10, 2009 22:16

Czegoś tu nie rozumiem... produkuje się autko tylko ASO nie potrafi go należycie wyserwisować , w tym konkretnym przypadku wyregulować zaworów bo nie mają płytek? Dziwi mnie to.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: --==maly==---- » ndz maja 10, 2009 22:18

Ogólnie w wielu technicznych aspektach dotyczących ///M polskie serwisy dają tyłka i jest to wstyd i wiocha bo auta M są zawsze najdroższymi z danego modelu więc powinno się szanować ich klientów tymczasem jak to w palsce wciskają auto a dalej niech sobie radzą.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: kostek_ja » ndz maja 10, 2009 22:20

Jest ASO i ASO. Większość woli nie robić niż zapłacić za komplet płytek, a na przykład w Inschape, po prostu ściągnęli jako normalne narzędzia których im po prostu brakowało. Jak np. odważniki do kół.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: Marcin_Os » pn maja 11, 2009 22:30

kostek_ja pisze:
Dino444 pisze:kostek_ja, Troche smiesznie piszesz. Bo skoro to nie taka trudna sprawa to dlaczego wykwalifikowani ludzie z serwisow nie chca sie tego podjac?
Bo nie mają płytek. Nawet ASO takie jak Bawaria się tego nie podejmuje bo nie ma płytek.
Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj :lol:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: kostek_ja » pn maja 11, 2009 22:50

Marcin_Os pisze:
kostek_ja pisze:
Dino444 pisze:kostek_ja, Troche smiesznie piszesz. Bo skoro to nie taka trudna sprawa to dlaczego wykwalifikowani ludzie z serwisow nie chca sie tego podjac?
Bo nie mają płytek. Nawet ASO takie jak Bawaria się tego nie podejmuje bo nie ma płytek.
Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj :lol:
Piszę tylko to co powiedział mi mateush:
"W Bawari powiedzieli że mogą mi sprawdzić luzy, ale jeżeli będzie coś nie tak to nie wyregulują bo nie mają płytek"
Moim zdaniem brak w ASO takiej rzeczy jak płytki to trochę wstyd. Ale może wasz stały klient pojechał do konkurencji na regulację z innego powodu. Nie wiem, piszę to co usłyszałem od raczej kompetentnej osoby, a ciężko to zinterpretować inaczej.

Awatar użytkownika
*MATI*
Posty: 173
Rejestracja: sob maja 03, 2008 12:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: *MATI* » wt maja 12, 2009 09:12

Wczoraj dzwoniłem do aso w rzeszowie i powiedzieli ze nie ma zadnego problemu czyli sprawdzenie regulacja ,zadzwonic tyg wczesniej umowic sie na naprawe i juz usługa ta z robocizna uszczelkami itp 2255zł "płytki" sa dla mnie bo im nie sa potrzebne ,czas pracy jeden dzien
Profesjonalny Serwis Samochodowy oraz Pomoc Drogowa www.MatCars.pl

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: kostek_ja » wt maja 12, 2009 17:03

*MATI* pisze:"płytki" sa dla mnie
A ja uważam że komplet płytek powinien być w ASO, tak jak zaworki do felgi, olej itp.

Awatar użytkownika
Marcin86
Posty: 190
Rejestracja: czw gru 25, 2008 13:58
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: Marcin86 » wt maja 12, 2009 20:37

kostek_ja pisze:
*MATI* pisze:"płytki" sa dla mnie
zaworki do felgi
co to takiego?

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: kostek_ja » wt maja 12, 2009 21:44

Marcin86 pisze:
kostek_ja pisze:
*MATI* pisze:"płytki" sa dla mnie
zaworki do felgi
co to takiego?
Chodziło mi o wentyle. W sumie jest to rodzaj zaworu, ale faktycznie to był błąd.

robert2309
Posty: 52
Rejestracja: czw maja 07, 2009 22:46
Lokalizacja: EU

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: robert2309 » wt maja 12, 2009 23:23

To, że płytki są dla klienta to chyba normalne skoro płaci się za drugie.
Wiadomo, że płytki można wykorzystać ponownie jeśli tylko ich rozmiar na to pozwoli.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Regulacja zaworów M3 E46 pytanie podstawowe

Post autor: kostek_ja » wt maja 12, 2009 23:51

robert2309 pisze:To, że płytki są dla klienta to chyba normalne skoro płaci się za drugie.
Akurat tutaj chodzi o to że komplet płytek (chyba po 4 każdej grubości) po prostu powinien być taki pełen komplet w ASO. Przyjeżdża klient zmienili mu kilka płytek, zapłacił za te kilka które mu zmienili i zamawiają takie żeby dalej mieć komplet. A nie że klient kupuje cały komplet który zawiera 20 razy więcej płytek niż mu potrzeba. W każdym razie takie jest moje zdaniem.

ODPOWIEDZ